BENDRABUTIS » VEIKLA

3 IR 4 GRUPIŲ ŽYGIS IKI GONDINGOS PILIAKALNIO

Auklėtojai Jolantai vieną vasaros pradžios dieną kilo sumanymas surengti žygį. Sumanymas patiko ir 3 bei 4 grupių vaikams (bei jaunuoliams) ir kitiems auklėtojams bei auklėtojų padėjėjai Nijolei.

Tad birželio 8 d. mokykliniu autobusu nuvykome iki hidroelektrinės ir palei Babrungą patraukėme link Gondingos piliakalnio. Pakeliui apžiūrėjome Varkalių piliakalnius, o ištvermingiausi net į juos įkopė. Kepinami saulės keliavome per žalumos pasaulį, pasidžiaugdami žiedais, vabalais ir paukščiais. Tiesa, čia daugiau vaikų darbas, nes auklėtojai vis tik labiau stebėjo, kad nepasimestų koks jaunasis gamtos tyrinėtojas.

Beveik pasiekę kelionės tikslą atsimušėme į Babrungo upę ir beveik nusivylėme, kad ji tokia nusekusi, kad net bristi nereikėjo – perėjome nesušlapę kojų akmenimis. Ant piliakalnio jau laukė auklėtojas Vincas, „atjojęs“ geležiniu žirgu.

Nors auklėtojai buvo numatę vaikams visą programą, vaikus labiau domino laužas ir maistas. Nepaisydami grumančio perkūno ir vis tamsėjančio dangaus, vieni rinko sausuolius, kiti smailino šakas ir darė iešmelius skautiškai duonelei ir dešrelėms. Auklėtojų padėjėja Nijolė rūpinosi, kad stalas būtų ne tik gausus, bet ir tvarkingas, estetiškas, kad nė vienas vaikas neliktų alkanas.

Turbūt visas žygiui skirtas laikas ir būtų praėjęs prie laužo, bet iškylautojus aplankė Plungės Gondingos tunto patyrę skautai Ieva ir Dovydas. Jie išmokė naujų žaidimų. Žaidėme „Nindzes“, „Malką“, „Pykšt – pokšt“, „Namelius ir žmogelius“. Ir nesvarbu, kad šiek tiek sulijom. Negi kas žygyje kreipia dėmesį į tokias smulkmenas...

Prieš einant į autobusą, auklėtojas Vincas dar norinčius motociklu pavažinėjo! Būtume dar žaidę ir važinėjęsi, bet artėjo vakarienė, tad teko grįžti į mokyklą. Panašu, kad tai nebuvo vienintelis žygis, visko gali būti, kad jie kartosis. Pavyzdžiui, rudenį.