FOTOGALERIJA » 2021-2022 m.m.

SENSORINIAI SKAITYMAI
SENSORINIAI SKAITYMAI

 Lavinamųjų klasių ugdytiniai sunkiai išlaiko dėmesį, sunkiai susikaupia atlikdami užduotis, o ypač dažnai nesugeba klausytis skaitomų pasakų, domėtis knyga.

1,2 ir 8 lavinamųjų klasių mokytojų tikslas buvo sukurti nuotaikingą komunikacinio ugdymo pamoką, kurioje vaikai įgytų naujų patirčių, emocijų skaitant knygą.

    Tokios pamokos 8 ir 1, 2 lavinamąjai klasei įvyko balandžio 8 dieną. Į jas pasikvietėme viešnias iš Plungės vaikų bibliotekos. Bibliotekos vedėja Kristina Pilitauskienė ne  tik viešnia, bet vaikams gerai pažįstama bendrabučio auklėtoja. Ji su savo kolege skaitė vaikams pasakas. Skaitymas buvo ne paprastas, o sensoriniais įspūdžiais paremtas, t. y. papildantis vaikų pojūčius vaizdais, klausa, lytėjimu, skoniu.

    8 lavinamosios klasės vaikai ir keli jų draugai iš kitos klasės klausėsi skaitomos knygelės ,, Kaip kiškis mokėsi drąsos". Pagrindinė kūrinio mintis - gelbėti į nelaimę patekusį draugą ir įveikti savo baimes. Vaikai kartu su padėjėja padėjo kiškiui Leonui tvarkyti namus, susidėti daiktus į kuprinę. Vaikų įspūdžius papildė kiškio baimės, kai jis panėrė į upę, ką pamatė oloje, kaip vilkas suėdė kiškio sausainius, kaip gelbėjo draugę Luną. Ugdytiniai lietė šaltą ledinį vandenį, švietėsi prožektoriumi, bėgo nuo vilko. Perskaičius knygą, vaikai kepė sausainius iš plastilino, puošė juos uoga, vaišinosi tikrais sausainiais. Atlikę užduotis, žaidė viešnių atsineštais sensoriniais žaislais.

    Pradinukai iš 1, 2 lavinamosios klasės išgirdo istoriją apie Grufą ir peliuką. Skaitant darė rankyčių antspaudus ir lygino juos su Grufo pėdsakais, bandė pajusti, kokios karpuotos ir šiurkščios pabaisos letenos. Perskaitę knygą, kūrė savus grufus. O atlikę visas užduotis, žinoma, žaidė su bibliotekos turimais žaislais.

    Padėkojome bibliotekos darbuotojoms ir prašėme susitikti dar.

 

                                                                                   Mokytojos Santa ir Dalia